Andas ut...

Har tre inlämningar till fredag och jag är klar med två av dem! :D Så himla skönt. Har bara samhällskunskap b att skriva nu dock är den bland de knepigaste av dem, för jag har missat alla genomgångar på den för då hade jag praktik. Men jag ska se till att försöka skriva något bra av det hela. Imorgon har jag två lektioner sen ska jag hem och plugga lite, på kvällen har jag yoga! :) På fredag blir det ännu mer plugg, måste ju bli klar med sam b. Sedan kanske Conny kommer hit och ska vara med på min systers inflyttningsfest som är på lördagen! :) Efter helgen så väntar höstlov :D Wiho! Ska bli skönt, har dock plugg då också att göra, för vi har prov veckan efter i olika saker. Jättedåligt tycker jag.  Men men det ska nog gå bra ändå. :) Ska tapetsera om köket också på lovet, tack pappa xD
Nu ska jag snart gå och sova! :) Sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Marvin

Nu förstår man varför blir inte lätt få dig och andra killar hinner bli ihop med dig.

Hoppas man får träffas dig innan blir för sent.

2011-10-29 @ 04:20:49
Postat av: Agneta

Jag vet inte ens vem du är? :S

2011-10-30 @ 22:01:49
URL: http://neta.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, bra att du vet vem snubben är också ;-)

2011-11-03 @ 16:29:07
URL: http://emelieberglind.myshowroom.se
Postat av: Agneta

Emelie: Haha ja visst är det! :D

2011-11-03 @ 18:18:55
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0