Toppen...

Helg! Linda var så sjukt duktig! :D Sedan blev det middag/utgång/efterfest, höll på fram till 6 imorse. :) Stackars Andreas och Emil som skulle upp och jobba sen. Jag tog bara två xide under hela kvällen, så det var inget farligt det inte. Sen på dagen idag, så satt jag och Andreas, sen Anna lite senare och såg på Vem vet mest? Så hittade vi på massa historier kring deltagarna, var väldigt roligt! Kom hem strax efter 17, skrev min mt uppgift och blev klar. Just nu sitter jag och sjunger för fullt. xD Haha, det är roligt i alla fall, även om det inte låter allt för fint. Ikväll börjar The Walking Dead med! :D Så det skall det allt tittas på. Imorgon har jag bara engelska b i 70 min, helt onödig skoldag. Tisdagen är i och för sig ännu mer onödig, har bara utvecklingssamtal i en halvtimme. Om 6 och en halv vecka är det i alla fall jullov! Sen är det bara en termin kvar av gymnasiet, alltså tiden går så läskigt jäkla fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0