Seg...

Har lite små huvudvärk, lite irriterande. xD Har haft det sen igår kväll. Dumma läkarvård! Har gått över 3 månader sedan som jag bad om att få migräntabletter, men doktorn jag fick träffa är ju dum i huvudet, funtar nästan på att skriva en insändare till Mitt i Haninge. xD Bara för att vårdcentralen skall inse att de har gjort helt fel. Fast jag kan ändå vara glad för att jag inte bor i USA där de knappt får vård alls, helt sjukt, såg på Sicko idag på historian, blir så arg och irriterad, hur fan kan människor göra så mot andra? Det som vi fick se är att för att du skall få en operation t.ex. så måste ditt försäkringsbolag ge sitt godkännande, vilket de knappt gör, då de får höga bonusar ifall de avslår ansökan.  Nej nu är det snart sovdags här antar jag. Börjar halv ett imorgon, vilket är skönt, sovmorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0