Mår inget vidare...

Mår illa och känner att jag bara vill spy! Jäkla bror. xD Han var magsjuk igår så. Skulle inte förvåna mig om jag börjar snart med. Ska ta och sova snart i alla fall och hoppas jag mår bättre då. Ringde till vårdcentralen idag med. Ville ju få reda på provsvaren från blodprovet. Nu var blodvärdena bra igen, wiho, men jag är fortfarande trött, så får se om de fortsätter att reda ut detta. Skall ta och ringa till min läkare som jag gick hos när jag var en liten plutt snart med, för han har i alla fall vett innanför pannbenet och kan förmodligen skriva ut migräntabletter till mig och i annat fall skicka mig vidare till någon som kan detta.
Ser ju bara lagom död ut sådär. xD
Aja, ska snart krypa ner under täcket, är helt slut eller sänkt till och med. Börjar 13.20 imorgon, ifall jag inte spyr så att säga under natten! Vilket jag hoppas på att jag inte gör.
Sov så sött allesammans. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0