Guten tag...

I förgår blev jag typ sjuk eller något började må jätteilla, så var hemma igår från plugget. Idag mår jag bra och var i skolan, vi hade bara engelska b på 70 min idag. Lite segt att åka in för det och sen hem, men men. Skrev klart min artikel till engelskan med, skall bara be mamma eller min bror att läsa igenom den sen. Ikväll är det yoga med, wiho! :D Lektion nummer 6, så idag är det näst sista chakrat. Det finns sju olika chakran inom yogan som man skall försöka fokusera på när man gör övningarna och för varje gång längst det på en till. Första gången när vi hade rotchakrat, är typ vid bäckenet, eller slutet av ryggen, fy fan vilken träningsvärk jag hade där då! Nu får jag inte direkt träningsvärk från yogan, eller inte samma som då, men slut blir jag, men det är väldigt härligt och man känner sig så lugn efteråt! Imorgon har jag heldag i skolan, ska ha boxning på morgonen, fy fan vad skoj! :D Älskar det, sådan bra träning. Sedan efter skolan skall jag vara med några från klassen, får se vad vi hittar på. xD
Blubbeleblubb, nu skall jag äta någonting! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0