Guten på morgon...

Jag vaknade sent idag, strax innan halv tolv, oj då. xD Men jag har lite små ont i huvudet, så var väl därför jag sov antar jag. (hoppas jag) Fast jag misstänker snarare att det är pga blodbristen. Igår gick det bra på yogan, skit jobbigt pass dock, men så härligt det är! :D Idag har jag tänkt att gå iväg med lite böcker till biblan annars tar jag det i helgen, får se hur jag gör, är ingen panik med att lämna tillbaka dem, men jag behöver de inte längre, då jag redan har gjort min uppgift klart. Måste göra lite plugg med, om jag orkar. ;) Annars blir det på söndag, eller kanske imorgon. Fast imorgon ska jag in till stan på kvällen och se när Linda skall sjunga! :D Sen blir det utgång. Veckan efter höstlovet kommer börja skönt i alla fall. :) Bara engelska på måndagen vid 12.30, på tisdagen har vi bara utvecklingssamtal i en halvtimme, sedan på onsdagen har jag bara drama i två och en halv timme. ;D
Nej nu måste jag ta och äta, är jättehungrig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0