Snart slut...

Det är bara att stå ut de här sista dagarna som är kvar av skolan. Slutar 8 juni, men sen är det lite lediga dagar innan lovet med. På söndag ska svenska c uppsatsen in, sedan är jag klar med svenska c. Samhällskunskap analys om EU ska in på torsdags morgonen. Sedan har vi svenska b redovisning på tisdag på 15 min xD Juste på måndag har jag prov i mental träning med. Vi ska även hålla i "föräldrarmöten", sedan tror jag att allt är över xD Hoppas på det i alla fall! Så idag och i helgen blir det bara plugg, så jag blir klar med så mycket som möjligt. Fast jag längtar så himla mycket efter lovet nu xD Har bara 10 skoldagar kvar xD Wiho! Kämpa på nu för fan xD

Kommentarer
Postat av: Lisa

FULL FART FRAMÅT NETAAAAAA!!!!!!

2011-05-19 @ 22:18:08
Postat av: Agneta

Sv: Håll tätt bakåt xD

2011-05-20 @ 23:13:37
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0