Wiho, det är tisdag...

Haha ^^ Eller det är den internationella kvinnodagen, idag med ^^ Och fettisdagen? om jag inte minns helt fel. Vid kvart i elva skall jag börja gå mot tåget, skolan börjar halv ett. Så innan dess skall jag och Sandra äta. Sen har vi två långa lektioner. Iväg och äta middag och sen mot Dramaten och se på teater med klassen, boring! Eller jag vill hem och sova, vaknade upp med en äcklig huvudvärk, tog en tablett och det värsta är över, men känner fortfarande att den är kvar och det blir knappast bättre av att grannarna håller på att banka och ha en lång skoldag xD Ni får ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: elise

jaa juste så hette hon, ja det va henne jag menade. Tycker att hon kanske ska lämna dokusåpalivet och tänka lite mer på hennes egen framtid hon är väll runt 40 typ :p (a)

2011-03-08 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0