Tårta...

Åt tårta precis, för syrran fyller år. Dock så mår hon inte bra, så hon ville inte äta xD Stackarn! ^^
Själv börjar jag känna av lite huvudvärk, öronen och halsen. Hoppas jag inte håller på och blir sjuk utan att det bara är idag som jag känner såhär. För jag har ingen tid alls att vara sjuk. I och med att jag har kvar en vecka på praktiken och det får jag inte missa om jag skall få något betyg (förhoppningsvis ett bra också ^^)
Måste samla ihop mina smutsiga kläder med, för imorgon skall det tvättas, fast jag slipper, är inte min tur nämligen som tur är :) Orkar inte med att det bara är torsdag imorgon dock. Vill ha helg, för på lördag kommer Manuel hit :) Plus att jag får sova ut :)
Lagom snart väntar nog sängen med, har haft jättesvårt att sova på senaste tiden. Så ska försöka somna lagom tidigt idag och hoppas på att jag lyckas. Så ni får ta och sova så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0