Sommarjobb...

Har sommarjobbat på Taxi 020 i tre somrar i rad. Detta lär bli mitt fjärde år. Hade gärna provat något annat. Men en som skulle höra av sig ringde inte och jag kan inte vänta för länge med att svara 020. Bättre att ha ett jobb och tjäna pengar. Dessa pengar kommer läggas på en resa till London med min syster och shopping där i höst :D Kommer bli så skoj! :D Har velat åka till London hur länge som helst nu! Och jag och min syster har alltid sagt när jag fyller 18 så sticker vi iväg :) Och det fyller jag ju detta år :) Jag hoppas min lön blir rätt så bra detta år, i och med att jag fyller just 18 och då skall man tjäna rätt så mycket! Så hoppas verkligen! Lär säkert jobba i fem veckor detta år med skulle jag gissa på. Fast jag hoppas på att få jobba rätt så mycket i och med att jag vill få ihop rätt så mycket pengar så jag kan åka xD Nä nu känner jag mig seg och trött... skall ta och sova om en liten stund!
Sov så sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0