Skål ;)

Haha dricker vatten och skålar med er :) Haha ^^ Har pratat med min lärare för en stund sedan, var skönt att få prata av sig och få veta hur vi ska göra osv. Då känns det bättre, dock så lär jag ju tycka det är jobbigt fortfarande att vara där. Fast jag skall kämpa, men bara för barnens skull. De som gör att jag orkar vara på skit stället.
Idag åt vi kycklingtacos till middag :) Tycker det är tusen gånger godare än med köttfärs. Det skall även bli väldigt skönt med fredag imorgon, eller eftermiddagen i alla fall ^^ Ska iväg till stadion med syster och hämta ut säsongsbiljetterna, första matchen är på måndag mot gnaget. Vinst till DIF blir det då :) Sen vill hon gå till centrum och äta asiatiskt, får se om jag äter eller bara gör sällskap ^^ Måste spara mina pengar till krogen som vi drar ut på om två veckor ca :D För då fyller jag 18 :D

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg!

Gå in och anmäl dig! :D lycka till! :D

2011-04-01 @ 00:15:09
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0