Morgon!

Vaknade för ett tag sedan, så skönt att bara få sova :) Somnade på superhumör igår med :D Manuel flyttar hem till Sverige på tisdag, så vi kanske ska ses i helgen :) Mys! Det är soligt ute, dock så är det kallt, eller bara 2,8 grader. Kanske ska åka in till stan idag, till Stadion och hämta ut min säsongsbiljett. Fast det beror på om syster hinner. ^^ Senare så blir det nog träning tillsammans med pappa :) Ska försöka lägga mest fokus på konditionsträning ett tag framöver, fast jag tycker det är tusen gånger roligare med styrka. Fast kommer såklart köra styrka med :D Annars blir det tråkigt ^^ Sen efter jag har fyllt 18, skall jag nog gå förbi gymgrossisten och köpa något protein/fettförbrännarpulver. Så det hjälper än också! ^^ Nä nu ska jag ta och klä på mig :) Ha en toppen fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0