Måste berätta om min dröm...

Som jag drömde inatt. Var i skolan och fick reda på att klassen skulle åka till LA den 7 april, visst tänkte jag först, sen frågade jag när vi skulle åka hem. Då sa de 18 april, så jag la mig ner på golvet som en liten unge och grät och sparkade med benen, slog med händerna i golvet och skrek "NEEEEJ!" Sa att jag inte ville åka med, för jag skall fira min 18 årsdag den 15. Fast de tvingade med mig, taskigt! ;) Haha tror inte jag skulle tacka nej till en gratis resa till LA egentligen, dock har jag ingen längtan alls till Usa. Sen sa jag att jag inte har något pass, fast det har jag inte heller. Så fick gå till polisen och be de skynda sig, vi skulle åka om någon dag nämligen. Sen skulle vi åka ner till Göteborg med tåget för att åka ifrån Landvetten? Stavas det så, istället för Arlanda, aa mysko dröm i alla fall xD För jag fick aldrig reda på vad jag och klassen skulle göra i LA ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0