Längtar...

Efter våren. Få sätta på sig conversen och skinnjackan. Gå ut på promenader. Grilla osv. Åh, sommaren längtar jag också efter xD Värmen och att det är ljust. Även de vackra solnedgångarna på landet. Sen så längtar jag såklart efter april, Manuel flyttar hem till Sverige och jag fyller 18 :) Förmodligen så skall vi gå ut den 16 och äta middag ute på någon restaurang, med familjen, trevligt :) För den 15 är jag så upptagen ändå xD Först skola på förmiddagen, sedan hem och åka in till stan igen. Gå på Djurgården - danskarna (mff) Sedan ut på krogen med syskonen :) Trevligt ^^
Idag fick jag sitta och observera några pojkar när de byggde hus utav klossar, jag tyckte det gick bra. Var inte så svårt att skriva ner allting. Imorgon skall jag på en föreläsning i något kommunhus någonstans nära Kärrtorp tror jag. xD Kan väl kanske bli intressant att höra vad alla säger och hur det går till på såna saker. Sen tyckte jag min handledare sa att jag fick sluta 14 imorgon, skulle vara väldigt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0