Irriterande!

Mina grannar är idioter! De spelar musik så jag vaknar, sedan håller på på och bankar för fullt varje dag. Så himla irriterande! Grannfejden nästan kanske? ;) Haha, nä... men seriöst de är jävligt jobbigt att höra musik dygnet runt, kunde de inte spela bra musik i såna fall. Än deras mentalsjukhus musik, låter seriöst som det, *Dunk dunk dunk* Har liksom ingen riktig melodi, blä! Aja, jag skall ta och klä på mig nu och borsta håret och sånt, sedan måste jag gå iväg till centrum och köpa hörlurar, har tappat bort mina :O Klarar mig inte utan musik!

Kommentarer
Postat av: elise

Hahahha, om du inte kan lyssna på egen musik så kan du ju lyssna på deras istället ;)



Hade lätt kunnat se dig i grannfejden det hade varit så sjukt kul, så kom igen nu agneta ;)..muhhah!

2011-03-14 @ 02:39:32
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0