Imorgon...

Måste jag verkligen komma iväg till gymmet! Har inte varit där på ett tag nu :( Bara för jag har varit småsjuk och haft mycket med praktiken och sånt. Borde ställa klockan på ringning, så jag kan vara där till 10 då de öppnar :) Skulle vara skönt att börja dagen med ett svettigt och tufft träningspass xD Sedan så måste jag palla mig iväg till gymmet efter jag kommit hem från praktiken! För jag älskar att träna, men motivationen är inte alltid på topp tyvärr. När jag väl kommer in i rutinen så kommer det dock gå tusen gånger lättare. Sen så har jag varit sjuk till största delen och inte velat träna pga det, men hoppas jag slipper det nu!
Nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0