Hemma...

Kom hem för några minuter sedan. Träffade på Sule på väg hem också :D Skoj! Var ett tag sedan vi sågs. Hon bor i Farsta och där byter jag från pendeln till t-banan ^^ Imorgon skall min lärare komma på besök till förskolan. Så får se vad hon säger, min handledare kommer dock inte vara där, men det går nog bra ändå xD Får se om jag sticker iväg och tränar ikväll, min kropp känns rätt så seg, eller benen känns tunga, men då kanske det är bra att träna xD

Sprang runt när vi var ute på eftermiddagen i vårsolen (värmen) och lekte is och sol. Fast jag var is hela tiden och alla barnen var sol xD Haha ^^ Aja så länge de är nöjda så. Nej nu ska jag ta och äta något :) Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0