Har...

Haft idrottsdag idag, var mest massage och lite skattyoga. Sen åkte jag hem för att sedan åka iväg till Hammarbykaj och äta thaimat, vidare till Bromma och köpte rätt så mycket fiskar. Än så länge så ligger de bara i påsar, ska ha ut de om en timme eller nått ca. Måste träna på en redovisning och börja skriva på en uppsats som skall in imorgon ^^ Lite stressigt men det skall nog gå! Om jag hinner skall jag fixa mer på mina shorts med, gjorde skit ont i fingrarna att böja på själva piggarna på nitarna. Skriver väl mer senare, ha det!

Kommentarer
Postat av: elise

Hahaah, skrattyoga. Zahra berätta om det där har sett det på tv också jag hade kännt mig fett störd men visst man hade säkert garvat påriktigt efter en stund :p

2011-03-14 @ 02:43:44
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0