God morgon...

Buhu, känner att jag har lite halsont :( Då får jag inte träna! Däremot så tror jag mamma vill gå till centrum vid 11 (de öppnar då) Sedan ville min syster titta på skor med vet jag, så blir väl några promenader, sen kan jag alltid köra lite styrka hemma :) Förhoppningsvis så mår jag bra imorgon, eller senare fram mot kvällen så jag kan gymma! :) Funtar på att köpa ett par vanliga pilotbrillor om jag hittar några snygga i centrum :) Mina har försvunnit :O För pilotsolglasögon passar mig bäst, än alla andra konstiga som det finns ;) Nu ska jag bädda sängen och klä på mig och allt sånt där! :)

Kommentarer
Postat av: Miriam

Gud vad fin blogg, alltså! :)

2011-03-20 @ 10:24:14
URL: http://diamondgloss.blogg.se/
Postat av: Micha

Har du några bra tips om hur man kan få håret starkare, längre och helt enkelt finare? :)

2011-03-20 @ 10:38:11
URL: http://nattstad.se/michaofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0