God morgon...

Vakna för ett tag sedan, duschade och åt frukost. Idag börjar jag inte förrän vid 11. Skönt :) Fast slutar 17.30, så är väl hemma vid 18.30 eller något sånt. Hatar att ha mens, när jag väl somnade, så vakna jag av världens jävla värk! Skit! Hoppas det går bra idag när jag skall vara bland barnen, för de ville gärna sitta i mitt knä och såna saker, så jag hoppas att det går bra. Det var riktigt skönt med sovmorgon i alla fall, längtar inte efter då när jag skall vara med om en öppning, för då skall jag gå upp vid 5 eller nått. Fy fabian ^^ Juste vet ni vad?! :D Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller 18 :D:D:D WIHO! Längtar :) Nä nu ska jag ta och fixa mig och sen gå iväg till tåget :) Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0