Glad och stolt!

Först så skrev vi idrottsprov idag, som jag tror gick bra :) Sedan var det lunch. Sedan hade vi lite omdömens snack, från ett projekt som kallas Brastad. Vi skulle planera aktiviteter och annat för att uppnå målen som står i läroplanen. Mina två lärare (barn och fritidsläraren och svenskläraren) var så nöjda med vår redovisning, som jag och en tjej i klassen hade hållt. Min svensklärare sa att hon hade lust att börja gråta för hon tyckte det var så bra! :D Sedan skulle de egentligen säga vad vi kunde tänka på till nästa gång. Då säger min svensklärare, aa alltså jag vet inte vad ni skulle göra, gå upp på en universitetsnivå i såna fall ^^ Sedan ställde de sig upp och applåderade. Jag fylldes med en sådan glädje då och att det kändes som att allt slit var till någon nytta, tror aldrig en lärare tidigare har applåderat för något har varit så bra. Så nu kan jag känna mig stolt och lugn innan jag går ut på praktiken på måndag, två mvg:n på senaste läxförhören och nu det bästa omdömet någonsin tror jag! :)

Kommentarer
Postat av: elise

Neej va kul! :-D Den där känslan/läraren grejen har hänt mig en gång (fast inte alls exakt likadant) och det är en sååå bra känsla.



Jag kände världens plugglust efter det att bevisa det igen lixom. Skitglad för dig skull! :)

2011-03-14 @ 02:41:41
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0