Färdig...

Med tvättstugan :) Skönt! Nu har jag inte tvättstugan på två veckor tidigast :) Nu sitter jag och lyssnar på The click five - I take my chances. Den är bra :) Eller de flesta låtarna med The click five är bra :)
Om två veckor börjar Allsvenskan med :D Djurgården möter då gnagarsvinen. Då jävlar skall vi vinna :D Har säsongsbiljetter detta år med :) Imorgon väntar praktiken med och efter den funderar jag på att åka iväg och träna, men beror lite på hur jag mår, har inte varit helt frisk de senaste dagarna, blir väl så när jag jobbar med barn.
Vill egentligen titta klart på de sista fyra avsnitten som jag har kvar av Paradise hotel Danmark. Fast det skulle ta över 2 timmar och då skulle jag vara död imorgon, så får bli någon annan dag xD
Nu ska jag snart ta och scruba ansiktet, sen borsta tänder och sova :)
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lekte mamma tåg-med-korgarna med dig med? =D

2011-03-22 @ 00:47:32
Postat av: Agneta

Haha nä du lisa :P

2011-03-22 @ 07:27:24
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0