Kom hem...

För en stund sedan från ÖB med syster. Hon får nyckeln till sin lägenhet imorgon, så vi köpte massa glas och annat som behövs till en lägenhet. Vi fyllde tre korgar och jag fick bära på det mesta! :O Är helt slut i kroppen! Köpte två vinglas till min syster, jättefina! :D Såna vill jag också köpa, men känns ju lite onödigt att ha massa glas ståendes innan jag ens har flyttat. :P Köpte även vanliga dricksglas med till henne, fast bara tre stycken, men de glasen får en att tänka på när jag var liten! :D
Känns mysko att systeryster snart ska flytta! :O Men hon kommer inte flytta in på direkten, utan ska renovera lägenheten först innan hon flyttar dit! Men hon bor rätt så nära, tar kanske 30 min att gå och typ 5 min med bussen så xD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken dag som helst iprincip, vilken dag skulle vi träffas med gamla klassen, 10:e? Jag skulle kunna ses på måndagen redan? :-) Spelar ingen roll dagarna den veckan.

2011-07-31 @ 17:12:01
URL: http://emelieberglind.devote.se
Postat av: Emelie

Åh, vad kul! Men vi säger måndagen där då. Bokar in dig ;-) Vi får se till att hitta på något skoj då, hoppas på fint väder! :-D

2011-07-31 @ 22:40:18
URL: http://emelieberglind.devote.se
Postat av: Emelie

Skicka det på facebook, sedan min mobil gick sönder så är det många nummer som saknas. Så gör det du ;-)

2011-07-31 @ 22:49:30
URL: http://emelieberglind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0