Jag har...

Gått ner 3 kg på en vecka! :O Bara fyra kg till sen har jag nått mitt mål som jag har satt upp. :) Jag har varit till centrum idag och handlat en present till Andrea. Får hoppas hon blir glad för den. xD Sedan när jag kom hem så satte jag och min bror igång städningen inne i köket, så nu ser det väl rätt så bra ut där inne. Ska ta tag i mitt egna rum nu med, har lite kläder här och var. Sedan är det nästan dags att börja med middag och ikväll ska jag ut och springa. Denna helg har gått rätt så fort! Segt, helgerna kan väl gå lite saktare! ;) Juste DIF vann igår med! :D Ah så skönt det där målet kändes!
Haha min arm ser helt mysko ut på den där bilden :O Var tvungen att tända lite grann för att få bekräftat att den inte ser ut så! :D
Mer fläsk, tur det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0