Igår...

Var vi först här och åt middag. Sedan drog vi in till stan, gick till The bridge, men där såg det dött ut. Så vi åkte till Tunnan, men var dött där idag med. xD Så vi åkte först till Fridhemsplan, där var det bara tråkigt. Åkte sedan till Medis och då ringer min bror till mig och säger att vi kan gå in på Göta Källare. Så där var vi en liten stund med. Fast detta var första gången som jag får uppleva alla slisk med. :O Känner att jag klarar mig fint utan dem. ^^ Sen tog jag och Andrea en taxi hem. xD Satt och såg på Smallville med Vilse och sov efter det. Nu ska jag snart ta och börja med en Panacotta, mamma fyller år idag! GRATTIS mamma :) Så jag och mina syskon ska överraska henne med en middag. :) För just nu är föräldrarna på landet så.
Igår kväll inne i stan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0