Snöstorm...

Det snöar äckligt mycket här i Stockholm just nu! När jag skulle åka buss till gymmet så var den dels försenad med ca 20 min eller något. Sedan så fastnade den vid alla busshållplatser. På gymmet så körde jag först kondition och sedan rygg och mage :) Skönt! Sen åkte jag hem, gick bättre för denna buss i alla fall ^^ Då står portdörren alldeles vid öppen, så då börjar jag skotta för fullt ^^ Sen blev det en sen lunch, skall nämligen käka middag runt halv nio ikväll eller något sånt. Sen blir det bio med bästa vännen ^^ Åker sedan hem till mig bege två och sover, mamma ville inte att vi skulle gå hem själva så xD Snart skall jag börja med att städa rummet. Först så måste jag dock ta det lugnt ett tag och varva ner lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0