Snart tokig...

På mig själv! Lyckas fan inte somna! Skall upp om tre och en halv timme. Lycka till ^^ Kommer vara helt död i skolan imorgon. För jag måste iväg dit. Sedan har jag tvättstugan på kvällen, hur skall jag orka? Förhoppningsvis så är det inte super mycket tvätt. Slutar plugget vid halv ett. Sedan är det lunch dags. Sen blir det hem och sova lite innan jag skall tvätta. Annars kommer jag aldrig orka med det ^^ Men jag har börjat få världens problem att sova, inget roligt :( Förut så sov jag hur lätt som helst och tidigt. Det gör jag inte längre. Aja, får hoppas att nu när skolan har börjat, att jag hittar tillbaka till samma rutin. Nä nu skall jag försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0