Skola snart...

Ska snart åka iväg till skolan, men får skjuts av pappa :) Så snäll! Har Svenska C det första jag har ^^ Sedan är det lunch. Förskola, skola, fritidshem och sist Samhälle A. Så jag slutar 17.00 idag. Sen väntar mest plugg när jag kommer hem. Har ett stort läxförhör imorgon som jag måste få in i huvudet idag ^^ Kan inte direkt så mycket om det än, men det går nog bra ändå, hoppas jag! Juste fick prata med Manuel igår kväll/natt, så mysigt :) Blev jag superglad! Nä nu är det dags att fixa i ordning det sista innan jag far iväg med far min till plugget ;) Skriver ikväll xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så kul i skolan :D

2011-01-27 @ 12:17:14
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0