Pust...

Nu är jag hemma ^^ Jag och Andrea gick runt i några butiker, sedan åt vi en lunch. Efter det så träffar vi Nick med. Han skulle låna böcker åt min syster. Det var runt 20 stycken eller nått. Det tog oss två timmar att hitta alla. Sedan visade det sig att hon redan hade reserverat några av dem, så vi hade letat i onödan efter flera stycken :@ Min syster skall nog allt få höra när hon kommer hem ikväll xD Hatar att gå runt på biblioteket och leta efter en bok, nu var det 20. Fy! Mitt halsband bytte jag föresten till ett armband som man kan hänga berlocker i :) Så tog ett löv :) Kanske köper fler någon annan dag ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa

sa ju till nick att fråga efter de jag reservade först av allt med personalen =P

2011-01-04 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0