God morgon ^^

Nytt år idag ^^ 2011. Kan inte riktigt förstå det än, att det är ett nytt år ^^ För tiden har gått så himla fort. Vill säga grattis till lilla Lucas som fyller 3 år idag :) (Connys systerson) Han är så söt :) Det är bättre med min magsjuka idag i alla fall, fast det gör fortfarande ont i magen =/ Tvingade i mig lite mat igår i alla fall ^^ Nyårs maten är ju typ det godaste som man äter på året. ^^ Hummer, kött och potatisgratäng :) Sedan vid 12 slaget stod jag på balkongen och tittade på raketerna, dock så tycker jag så synd om djuren. Såg en liten fågel flyga som var helt panikslagen :( Stackars den! Annars är de fina. Har inte så mycket att skriva just nu ^^ Hoppas att alla hade en bra nyårsafton i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år till dig gumman!

2011-01-01 @ 14:34:24
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: elise

Awww, jag såg också fåglar :( stackarna

2011-01-01 @ 23:12:54
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0