Dusch...

Var väldigt skönt att duscha! :) Sen åt jag frukost, knäckebröd med rökt lax ^^ Hehe, jag är tokig i lax xD Sedan så borsta jag tänderna och föna håret, tog en ansiktsmask med :) Skönt, nu är huden super fräsch och len ^^ Känner mig mycket piggare nu också än när jag gick upp ^^ duschen hjälpte :) Imorgon eller på onsdag så smittar jag inte längre ^^ Så skönt! TRÄNA! :D Vill simma, men kommer snart få bläckarvecka ;) Så det får bli gym på typ onsdag om kroppen är helt bra :) Onödigt att gå ditt om kroppen inte är helt frisk än, blir jag bara sjuk igen! Sitter och lyssnar på ett band som jag inte har lyssnat på hur länge som helst :O Asian Kung-Fu Generation, är ett japanskt rock band ^^ Så jag fattar inte ett piss vad de sjunger om, men bra är det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0