Wiho! *Viftar med händerna, som jag har en flagga i dem*

Haha min rubrik xD Nä men jag har blivit klar med samhällsuppgiften och lämnat in den. Sen läste jag på online (skolans hemsida med information osv) att jag fick skrattyoga, haha vad skoj xD Låter lite mysko, men det är säkert roligt! Glad lär jag ju vara när det hela är klart! Jag har varit rätt så trött idag, sen jag kom hem från isvaken. Vet inte om det är den som har gjort en trött, eller ifall det är förskylningen. Imorgon har vi prov och det lär nog vara sista saken att göra innan sportlovet, så måste börja plugga till det, minns det mesta redan ifrån genomgångarna som tur är ^^ Mina indivudella val skall vara inlämnade imorgon. Dock så har jag bara bestämt mig för engelska b än, men lär nog välja samhällskunskap b. Nä jag tror jag skall lägga mig i badet en stund, lär nog vara skönt! Skriver något senare antar jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0