Usch usch...

Istället för att träna, så la jag mig på soffan och titta på tv, fast jag sov i ca två timmar xD Var tvungen att gå upp och äta middag. Är fortfarande lika trött dock, skulle kunna lägga mig nu, fast då lär jag vakna om nån timme, eller mitt i natten. Kanske inte det som jag längtar efter. Imorgon är det heldag i skolan, först två lektioner plus programrådsmöte under dessa lektioner. Sen är det lunch i ca två timmar eller nått, sen börjar idrottsteori, om isvak. Hur vi skall gå tillväga när vi hoppar i osv, har ingen längtan alls efter det. Så imorgon slutar jag senast 16.00. Cougar Town och The Middle går ikväll, fast det får jag nog spela in, är jättetrött! Nä, skriver kanske något senare, är för seg för att tänka xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0