Trött...

Haha, jag fattar varför jag är så seg som jag är, mätte precis mitt blodtryck och det låg på bara 100/60. Haha, väldigt lågt, man bör ligga kring 120/70 någonstans där. Höll på att somna på köksgolvet med xD Älskar att ligga på golv ^^ Är skönt för ryggen. Sitter och lyssnar på musik just nu, på Patrik Isaksson xD Såg honom på Allsång på Skansen, för flera år sedan! Fast jag gillar rätt många svenska artister, eller i alla fall såna som man har växt upp med. Idag på idrotten gick vi igenom teorin för hur vi skall bete oss när vi skall hoppa i isvaken vecka 8. Längtar inte efter det ^^ Så nästa vecka skall vi åka till Eriksdalsbadet och simma med kläder på. Känns lite mobbat, men men! Höhö de i klassen skojade om att vi skulle ha bastutävling, efter isvaken ;) Jag skulle lätt vinna då :D Jag som är finne i blodet och uppvuxen i en bastu ;) Höhö, nä nu skall jag sluta skriva, "pratar" ändå bara massa goja just nu :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

MIN MÖSSA!

2011-02-03 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0