Svenska b...

Ska sätta mig ner framför datorn och skriva en uppsats till svenska b. Uppsatsen handlar om barnböcker. Hur de har utvecklas från när vi själva var små och hur vi ser på pojk/flickböcker. Så det är inte direkt jättesvårt. Bara det att jag inte har någon motivation alls just nu till att plugga, kanske för vi har lov om en vecka? Eller kanske efter sommarlovet xD Tänk er, efter sommarlovet, så har jag bara ett år kvar. Sen är gymnasiet klart och jag kan börja jobba om jag vill. Dock lär jag studera på lärarhögskolan på direkten. Nu måste jag börja med uppsatsen! Tur att vi har eftermiddagsvecka så jag kan sitta uppe ett tag! Måste titta lite på matten sen med nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0