Snart ska jag sova...

Sitter i sängen, är jag trött? Nä, inte direkt. Fast ska göra ett försök ändå till att somna. Kom på att idag fick jag papper om alla valbara kurser som vi kan välja bland, har tvåhundra poäng kvar att läsa av valbar. Bara det att jag har svårt att välja, vill läsa geografi, samtidigt som jag vill läsa samhällskunskap b (ifall jag vill bli so-lärare nångång i mitt liv) Sen lär psykologi vara roligt, men engelska b har jag redan bestämt. Så jag lär nog välja samhällskunskapen, bara för den känns mest nödvändig. Ser fram emot trean i alla fall, då läser vi både religion och historia. Historia är mitt absoluta favoritämne :D Religion är ett ämne som jag har rätt så lätt för med, sen blir det ett till so-ämne, för jag är rätt så säker på att jag tar samhällskunskapen. Åh längtar! Slipper matten i trean med! Ingen svenska heller. Det enda jobbiga är väl engelskan, allt annat känns bara roligt! :) Tror nog att trean kommer vara roligast av alla dessa åren! Fast har några månader kvar av tvåan fortfarande ;) Nä jag som inte skulle skriva något mer för idag, så skrev jag såhär pass mycket ändå! Nu måste jag ta och försöka sova :)
Sov så sött :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker du ska ta matte C.

2011-02-15 @ 02:02:58
Postat av: Sandra Petersson

Vad trevlig din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa på din blogg igen! :) Hoppas du har en kul dag =P

2011-02-23 @ 15:35:47
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0