Plugg...

Har suttit med samhällskunskapen i en timme nu kanske, börjar bli klar snart. Så fort jag hade skrivit klart om miljön och äntligen fick börja på ett nytt ämne (skola/utbildning) Så gick det hela fortare. Här är det lättare att skriva då vi i Ribbyskolan demonstrerade mot politikerna och deras beslut om nerskärningar. Sedan lite annat, här är det i alla fall lätt att skriva att politikerna inte bryr sig om vad vi i Haninge tyckte då. Nu vill det ju även riva en hel grundskola. I Jordbro. Känns ju bra! xD Eller inte. Så detta är jättelätt att skriva om. Däremot så måste jag ta en paus känner jag, ska nog sätta mig framför tv:n och titta lite på Cougar Town och The Middle :D Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0