Imorgon...

Vid den här tiden så är jag i Norge! Är i Oslo 21.36! :) Sen är det ca 2 timmars bilfärd, men då är jag i alla fall med mitt hjärta :) Sen stannar jag till torsdag, men åker tidigt, eller vid 07.25 går tåget. Fast kan vara rätt så skönt att komma till Stockholm mitt på dagen sen. Imorgon innan jag åker iväg så skall jag med min bror till tatueraren. Han skall tatuera sig nån dag, men skall fråga de frågor och såna saker. Sen lär jag nog stanna kvar i stan, känns onödigt att åka fram och tillbaka. Får låna med mig pappas mac dator med :D Skönt, så jag kan roa mig med något på tåget ^^ Måste packa sen ikväll. Skall kolla på en serie med, The walking dead på tv 11. En zombieserie, shit vad bra den är :) Såg första avsnittet igår (repris) så idag går andra avsnittet av sex. Nä skall ta och göra lite annat nu! :) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0