Hej...

Jag är skittrött xD Haha, men så blir det när jag sitter uppe och pratar med finast :) ♥ Skulle egentligen ha åkt till Norge ikväll, men blir inte så. För hjärtat skall jobba så mycket, tråkigt :( Så får ses någon annan dag, längtar! :) Ska snart ta och klä på mig jackan och sånt, sedan gå till tåget, lär nog vara isbana hela vägen som det har varit de senaste dagarna, ser säkert ut som en gamling som går på gatan och knappt kan ta sig fram ;) Slutar 12.40 idag, inte så farligt direkt. Vi ska iväg till biblan också xD Orkar inte :P Men kan vara skönt att slippa skolan en liten stund kanske.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: 3lise

Va skönt att du mår bra och har kunnat gå vidare! :) <3

2011-02-04 @ 09:29:19
Postat av: Agneta

Ja det tycker jag med :)

2011-02-04 @ 14:09:42
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0