Haha...

Jag orkade inte börja med samhällsuppsatsen, börjar imorgon istället. Skrev nämligen (eller min syster skrev mest) mitt personliga brev för en stund sedan. Skall skicka in det snart! :D Vill helst jobba någon annanstans denna sommar ^^ Så hoppas jag får jobbet :) Det är bara en vecka kvar av vintern, sen börjar våren :D *dansar runt av lycka!* Längtar massor till våren! Allt känns så mycket lättare när det är vår och sommar, sen kan man hitta på mycket mer saker att göra! Bara det att innan vintern är slut ska jag bada isvak, buhu! Fast jag lär nog vara sjukt stolt över mig själv sen efteråt! Inget som jag vill göra, men vill uppnå ett bra betyg i idrott och hälsa b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0