Fick äntligen...

Betygen idag! Var fyra kurser som tog slut och jag fick tre MVG:n och ett VG. Kändes jätteroligt :D Fick mail precis från min lärare i svenska b, hade alla rätt på provet och fick vg (var högsta man kunde få) på analysdelen :D Jag som trodde det skulle gå riktigt dåligt i och med att jag hade missat flera lektioner när jag var sjuk och genomgångar. Pappa skicka också mail, de hade 30 grader, både i luften och havet! Vilket lyx alltså! :) Vill ha sommar! Ska snart börja med middag, blir fläskfilé, fy säger jag bara! ^^ Gillar jag inte, men det är de som vi har framme. Mina syskon gillar det i alla fall. Själv så mår jag illa av fläskkött. Funderar på att göra potatisgratäng till! Manuel som snacka om det igår, så nu blev jag sugen på det :D Nä nu skall jag allt ta och börja med maten! Är hungrig. Skriver väl senare antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0