En vecka kvar...

I skolan, sen är det LOV!!! Fy fan vad skönt det skall bli! Vill inte veta hur hemsk denna vecka kommer bli. Prov och inlämningar och isvaken. Fy fan! Kan jag inte välja att snabbspola förbi denna kommande vecka? Sen så kan jag landa någonstans på fredag kväll - lördag?! Höhö. På lördagen skall jag iväg till min kusin och hans familj. Kusinbarnet har fyllt 6 år :O Helt galet vad tiden går fort och min kusin fyllde år två dagar efter honom. Så vi skall fira dem. Sen på sportlovet lär jag åka till Norge :) Längtar! Har aldrig varit i Norge, så det skall bli skoj och mysigt att träffa Manuel :) Ska snart äta middag antar jag. Sen ska jag sätta igång med plugget på allvar. Fattar inte den sista saken som jag måste förstå, så orkar inte lägga energi på det, men förhoppningsvis sen ^^ Uppsatsen SKA jag också börja med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0