Äntligen...

Är alla skolarbeten klara inför lovet. Jag mår dock inget vidare, har haft huvudvärk i flera dagar och mår jätteilla. Känns hela tiden som jag skall spy och får uppstötningar! :( Buhu, kanske inte så mysigt att läsa om dock! Jag längtar massa efter lovet. På måndag skall jag förmodligen följa med min bror in till Finest Tattoo, så skall han prata med dem. Jag skall även passa på att fråga vad min tatuering kommer gå på, på ett ungefär, så jag vet hur mycket pengar jag måste börja spara. Vill helst tatuera mig på min 18 års dag, men kommer inte ha pengar till det. Vi skall äta pannkakor till middag, gott! xD Fast vi åt det förra veckan med, men känner mig sugen på det. Nä skriver mer senare, måste springa på toa nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0