9/2...

Kom hem från gymmet för ett tag sedan, kändes att musklerna var lite sega efter simningen tidigare under dagen. Så nu har jag ätit ett äpple och en rågkuse, gott :) Idrottsuppgiften är inlämnad också. Så nu sitter jag här och lyssnar på Ted Gärdestad, tycker han var/är bland Sveriges bästa artister, hans texter är så fina :) Lyssnar på musik på denna sida: http://listen.grooveshark.com Tycker den är bättre än Spotify, för denna sida har typ all musik! Det enda som är dåligt är att det inte funkar att spara sin spellista :O Fast slipper reklamen i alla fall ^^ Imorgon börjar jag 11.15 med svenska c, sedan har jag lunch, sen fsf (förskola, skola, fritidshem) Sen slutar jag, vi har egentligen samhällskunskap, men har redan redovisat. Så skolan tar slut 15.15 ;D Riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0