8/2

Fy fan, har städat lite grann i lägenheten och lagat middag. Nu värker mitt huvud mer än tidigare. Middagen blev god i alla fall xD Färsk pasta med scampigryta. Går väldigt fort att göra i alla fall, så det är skönt. Skönare att laga middag nästa vecka när jag har förmiddagsvecka, då är jag hemma runt halv tre eller nått. Så då äter jag inte supersent, nu hinner jag knappt iväg och träna liksom, för jag skall stå och laga middag och måste hinna med plugget också. Skulle hinna nu egentligen, gymmet stänger 22.00. Fast har ingen lust att träna med huvudvärk. Kan köra lite hemma istället eller nått. Situps och lite armträning, eller boxas på wii ;) Försöker komma på vad jag skall göra till middag imorgon, men just nu kommer jag inte på något. ^^ Är sugen på kyckling, eller lax ^^ Nä nu skall jag sluta prata goja :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0