5/2

God morgon! Vakna för en stund sedan. Har ni sovit gott? Det gjorde jag i alla fall :) Ska snart ta och äta frukost, sen drar jag iväg till gymmet tror jag :D Känner mig som gott som frisk nu så, kan köra lite försiktigt. Lär bli kondition och ben som jag tränar idag i såna fall. Jag tycker det är roligt att träna ben, eller jag tycker hela kroppen är rolig, förutom axlar xD Förmodligen bara för jag är svagast i axlarna. Sen kan jag inte så många övningar till det xD Måste nog gå till coop sen med och köpa en till hårfärg. En burk var för lite xD Var ett tag sedan som jag färgade utväxten så.
Nej nu ska jag äta frukost och sen bränna fett ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hurtigt att träna såhär tidigt! ^^

2011-02-05 @ 11:33:32
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av grymma filmtips!



Gillar du Filsmter kan du följa oss via både Bloglovin' och Facebook! Ha en riktigt bra och filmrik lördag! :)

2011-02-05 @ 11:35:38
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0