16/2

Tågen gick inte mellan Älvsjö och Stockholm C imorse. Jobbigt! Så hoppade av i Farsta och tog tuben där. Kom i tid till skolan i alla fall som tur är :) Hade redovisning och jag tycker nog att det gick bra. Har två inlämningsuppgifter att ta tag i och två prov att plugga till. Blä! Men det skall nog gå bra. Sen åkte vi iväg till Riksidrottsmuseet. Jag tyckte det var intressant och läsa om idrottens historia. Fast ingen annan i min klass! xD Sen gjorde vi lite aktiviteter med. För att mätta styrkan, rörlighet, balans osv. Min rörlighet var det inget vidare fel på i alla fall. Man skulle sitta på en bänk och sträcka armarna framför sig och se hur långt de kom. En kvinna i min ålder brukar ligga runt 33 cm, jag kom till 53, höhö xD Nä snart ska jag äta middag sen väntar plugg! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0