Hejsan...

Var hos David från iförgår till igår. Sedan kom jag hem vid 19 tiden. Då kom gudfar hit. Så satt ute vid köket ett tag och umgicks. Fick julklappar av David med. En ljuslykta som är formad som ett hjärta, som man hänger vid fönstret, jättefin! :) Låg och tittade upp på den innan jag skulle sova igår och då började jag le hela tiden. Sedan fick jag ett presentkort med i Haninge C. Så jag får välja vilken butik jag vill. Fast däremot så kunde jag inte somna igår, somnade kanske runt halv fyra. För jag hade drömt en jätteäcklig dröm när jag var hos David och den kunde inte riktigt försvinna ut från min hjärna. Så jag började städa i mitt rum istället vid typ två på natten. xD Fast måste städa mer ikväll, ska iväg med pappa och handla lite nu! :) Hörs.

Kommentarer
Postat av: PESSYS

Hoppas du har haft ett fint nyår! Allt bra med dig idag? :D KRAM!!

2012-01-01 @ 16:02:15
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0