En toppen helg...

Igår var jag iväg till bästa frisören Mira och färgade utväxten och klippte lite på topparna. Sedan iväg till moster, trevligt. På kvällen så drog jag vidare hem till David, vi lagade en jättegod middag och hade en mysig kväll. :) Sedan så stack jag därifrån på dagen idag och vidare till syster och gosade massa med hamstrarna! :D Nu är jag dock superförkyld, inte skoj, har inte tid med det. xD Men ska snart krypa ner under täcket och se på The walking dead. Sedan blir det till att sova! Imorgon har jag historia och engelska b. Sedan iväg till Emelies skola och få bruduppsättning, spännande! :) Ska bli så skoj att få prata med henne med! Ses alldeles för sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0