Om en liten stund...

Kommer lönen! Jippi! ^^ Bara det att jag kommer knappt använda något av pengarna, utan ska spara det till London! :) Åker om 6 veckor och en dag! ;) Hade drama idag i skolan, min enda lektion på onsdagar, shit hur ska jag överleva? :O Det var jätteroligt! :D Imorgon har jag engelska b och sen barn och fritidsämnen. Innan det blir det pizzerian vid Skanstull med Maria och Sophia! xD På fredag ska jag till läkaren med, äntligen! Ska prata om min migrän och att jag aldrig har haft vattkoppor, så måste väl vaccinera mig eller nått sånt skit. xD För om jag skulle få det nu så skulle jag förmodligen behöva ligga på sjukhuset i några dagar, känns ju inget vidare. Och pissont ska det göra när man är i min ålder. :P
Nu ska jag snart ta och sova! Ni får sova så gott! :)
Juste är ju min skrattdag idag med! :D Bartolomeus har namnsdag, världens fulaste namn enligt mig. Börjar alltid garva för fullt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0